woensdag 27 januari 2010

de goede kant op

het gaat de goede kant op. ik ben verlost van henk ( ja heb mijn infuuspaal maar een naam gegeven :-P ) de antibiotica voor de schimmel krijg ik nu via tabletten. de antibiotica die ik ook nog had voor mijn longen is op het moment gestopt. ze willen even kijken hoe ik op deze verandering reageer. als alles goed blijft gaan en de uitslagen van het bloed negatief blijven (dus geen schimmel in het bloed) en dan rustig aan hopen dat ik weer richting het mooie brabant kan.

en dan is het de bedoeling over 2 weken helemaal opgeknapt zijn en carnaval vieren:D.

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk komt dat goed!! Grappig dat je je paal een naam hebt gegeven, wordt ie toch meer je eigen;)

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, ik geef die paal ook altijd een naam :-). Tja, we zijn dan eenmaal 3 weken met elkaar verbonden, kan ik hem net zo goed beter leren kennen ;-).

    Ik hoop dat je lekker kan gaan carnavallen!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen