maandag 4 januari 2010

hoe was 2009


een paar leuke dingen die ik niet snel zal vergeten uit 2009.
-we kregen onze kleine raya. een ontzettend lief beestje. luisteren doet ze niet altijd even goed maar het is nog een pup en de hond lijkt op zijn baas :P net zo eigenwijs (A).
-dan hebben we nog de stREEKfeesten. hier kwam ik er achter dat de reek toch wel een super feestje kon bouwen. hoop dat het dit jaar weer zo'n super feest wordt.
-ook zal ik mijn vakantie samen met mijn 2 lieverds niet snel vergeten. het was een top vakantie.
we zaten aan het water gezellig te genieten van het zonnetje. komt er ineens een groep aan de andere tafel zitten. in eerste instantie dachten we wat irritant die muziek. bleek het achter af een groep gezellige tukkers te zijn waar we de rest van de vakantie zo'n beetje mee opgetrokken zijn. ook weet ik nu dat je vooral niet teveel moet drinken. of die ene cocktail toch maar laten staan :$.
-zo kan ik nog een hoop opnoemen. half vasten, qlimax, vrijwilligersfeest, wedstrijd psv-nec in de vip box ( en wie kom je daar tegen in pak:O ibrahim afallay (A)).

dit jaar ben ik er ook achter gekomen wat vriendschap met je kan doen.
die ene knuffel of die paar troostende woorden die kunnen net genoeg zijn om het gevoel te hebben dat je het niet alleen hoeft te doen. maar niet alleen dat ook de leuke dingen die je samen met ze doet. echte vrienden heb je vaak niet veel maar ik weet dat je ze moet koesteren. bedankt (K).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen