vrijdag 29 januari 2010

home sweet home

ik ben weer lekker thuis :D
toch lekker om weer thuis te zijn. ik moet nu thuis door gaan met de tabletten voor de schimmel en dan over 2 weken op controle komen.
sta je op het punt naar huis te gaan komt de dokter nog even langs. ze wou toch nog wel even weten hoe het spelletje moest wat ik de hele week al aan het spelen was.
dit was een spelletje wat je op facebook kan doen (farmville). dus dat maar even aan haar uitgelegd. het is een best verslavend spelletje als je eenmaal bezig bent. dus dadelijk weer een verslaafde meer er bij.

mijn kleine raya weer gezien. ze was helemaal enthousiast toen ik thuis aan kwam. wat groeit zo'n beest toch snel het eerste jaar. ben anderhalve week weg geweest en ze is gelijk weer een flink stuk gegroeid. ze sprong weer vrolijk in het rond ( wat ze eigenlijk nog niet mag maar leg dat zo'n hond maar is uit haha).

1 opmerking:

  1. Heee! Wat fijn dat je weer thuis bent :)
    Ik ben sinds kort ook verslaafd aan farmville!
    Echt een leuk spelletje :D
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen