vrijdag 15 januari 2010

jarig. en uit logeren

vandaag ben ik 22 geworden. ik had alleen mijn verjaardag liever op een andere plek gevierd. op het moment lig ik in hotel ucc dekkerswald.
dinsdag kreeg ik koorts. toen dacht ik ik kijk het nog even aan. maar de volgende dag had ik nog steeds koorts en was de koorts wel heel erig hoog (39.3). het ziekenhuis toen maar even gebeld. en die vonden het ook wel erig hoog. de dokter besloot me een paar nachtjes op te nemen om wat dingen op kweek te zetten om te kijken waaar de koorts vandaan komt. uit eindelijk is er nog niet veel uit gekomen. dus even afwachten of er wat uit de onderzoeken komt.
mijn kamer is hier wel mooi versierd :D . ze heben vlaggetjes en mutsjes voor me op gehangen en ons mam had nog een slinger mee genomen.

nu nog 2 uurtjes wachten op het bezoek en dan maar een feestje gaan bouwen hier in hotel ucc dekkerswald.

7 opmerkingen:

  1. Succes met feesten! Zal wel lukken toch, ookal is het niet de thuissituatie!

    Hopelijk krijg je extra veel kado's omdat je jarig bent, vanuit Apeldoorn, gefelicteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat balen dat je ben opgenomen..
    Hopelijk kan je snel weer naar huis om het nog een keertje thuis te vieren ;)

    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marion, van HARTE GEFELICITEERD!
    Maak er toch maar een gezellige dag van en dan doe je het thuis een keertje over.
    Verder snel opknappen hoor, groetjes Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Nu nog opknappen en dan wie weet het feestje thuis nog eens dunnetjes over doen :-)

    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je toch een leuke verjaardag hebt in het ziekenhuis en snel beter worden en lekker naar huis!!


    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meid,

    Nogmaals gefeliciteerd!! En een hele dikke knuffel van mij!!

    XXXX Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank je wel allemaal voor de felicitaties

    BeantwoordenVerwijderen