vrijdag 22 januari 2010

update

ondertussen zijn we weer een paar dagen verder. het is een rustig weekje geweest en er is niet veel veranderd. om de dag worden er kweken afgenomen van het bloed om te kijken of de schimmel uit het bloed is. verder heb ik vandaag een pet-scan gehad. met de pet-scan willen ze kijken of de schimmel niet ergens anders in het lichaam is gaan nestelen. ook moest ik voor dezelfde reden naar de oogarts. de oogarts heeft niks bijzonders kunnen zien. van de pet-scan is nog weinig bekent.
in het ziekenhuis beleef je niet zo heel veel dus heb eigenlijk niet zo veel leuks te vertellen.
ik heb van de fisio een wii te leen gekregen. deze moet wel gedeeld worden met andere patiƫnten dus ik kan niet elke dag spelen. (je krijgt hem voor een paar uur of zo op je kamer) wel weer jammer is weer wat afleiding. gelukkig hebben ze hier internet op de afdeling en kan ik lekker de hele dag een beetje msnen en mailen.
de bezoek uren zijn hier ook lekker lang en heb elke dag nog wel bezoek gehad:D altijd gezellig natuurlijk.
ik hoop dat mijn volgende berichtje wat boeiender/leuker worden.

3 opmerkingen:

  1. Heyhey

    Wat balen dat er een schimmel in je pac zit! Hopelijk gaat ie niet ergens anders zitten. In welk ziekenhuis lig je eigenlijk? Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!

    groetjes Tamara (mede Cfer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marion, fijn dat je lang bezoek mag hebben. Een wii ken ik niet maar het lijkt me weleens leuk om te proberen.
    Hou je niet van lezen?? of een filmpje kijken, legpuzzel maken, sok breien ja echt is geen geintje is heel leuk!!
    Haha ik wil altijd iedereeen aan de sokkerij krijgen, omdat ik het zelf zo leuk vind. Kijk maar eens op www. wolhalla.nl kun je je hart ophalen aan sokkenbolletjes en patroontjes (zie kadootjes)

    Verder hoop ik dat je snel naar huis mag, sterkte!!

    Hartelijke groet,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even doorzetten! De wii heb je zeker niet op internet, niemand kan mij verslaan namelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen