zondag 17 januari 2010

verjaardag liep anders als verwacht

vlak nadat ik mijn vorige berichtje had getypt kwam de arts binnen om te vertellen dat de uitslagen van de kweken binnen waren. het bleek dat mijn port-a-cath geïnfecteerd was met een schimmel. ik mocht dezelfde avond nog naar het radboud om mijn pac te laten verwijderen. het duurde in het radboud nog een tijd voor dat ik uit eindelijk naar de ok toe mocht om mijn pac te laten verwijderen en een lange lijn te laten plaatsen (een gewoon infuus blijft met geluk 1 dag zitten) toen ik op de operatie tafel lag bijna klaar om te beginnen ging de pieper. er kwam een spoedgeval binnen dus moest ik terug naar de afdeling. uit eindelijk ben ik de volgende dag om 3 uur geholpen. ik moest daarna nog een nachtje blijven om te kijken of de lange lijn goed liep. nu ben ik ondertussen weer terug op mijn oude plekje in dekkerswald.
hoelang ik nog moet blijven of wat er nu precies verder gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk.
ik heb dus een lekker hectische verjaardag gehad.
nu ga ik lekker genieten van de bosche bol die mijn broer voor me mee heeft genomen

4 opmerkingen:

  1. Geniet lekker van je bosche bol, want je hebt hem meer dan verdoend!!!!!!

    Dikke knuffel
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend allemaal! Heb je geen infectie in je longen is het wel een infectie in je PAC.. dit hoor ik de laatste tijd wel vaker. Ben blij dat ik er geen heb. Veel sterkte en hopelijk mag je nu snel naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi nee het is echt een infectie op de pac.
    op mijn longen had ik al een schimmelinfectie die op het moment goed rustig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haai Marion,
    Ik lees net je site!
    En leer dit blogje, ik heb presies het zelfde gehad! Best raar om het dan te lezen,
    Ik zou me even voorstellen, Ik ben Saskia ben 17 jaar en heb zelf ook CF!
    Zoals ik net zei, zn infectie heb ik ook gehad, ben er 9 weken van oner de indruk geweest, heb niks kunnen doen, geen school, geen fysio ik was erg moe en kon alleen maar slapen ik heb toen in totaal 4 weken in het ziekenhuis gelegen! En ze hebben mijn PAC ook verwijderd! Onder tussen heb ik er al weer een! Dit is al mijn 3e PAC! Ik ga vanaf nu je blog volgen! veel liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen