maandag 22 februari 2010

carnaval enzo


jaja ik heb het in mijn vorige blogs over de carnaval gehad. nou mijn carnaval was super. ik zou eigenlijk eerst maar 2 dagen carnaval gaan vieren dat zijn er uit eindelijk wat meer geworden. heb het wel naar mijn zin gehad.
vrijdag vroeg een vriendin van mij of ik even mee ging naar het bouwersbal. dus ik zeg ja ik kom wel even langs maar ik blijf niet te lang. uit eindelijk was het iets langer geworden als geplant maar wel een super gezellige avond gehad.
zaterdag ben ik naar eindhoven gegaan daar had ik een hakkuhfeestje ( niks met carnaval te maken eigenlijk behalve dan dat iedereen verkleed was). die avond gingen we nog terug naar huis maar we hadden de auto bij een vriend van mij thuis gezet omdat we niet wisten hoe druk het in de stad zou zijn qua parkeren. dus moesten we eerst de taxi naar zijn huis hebben. we hebben daar wel een uur op een taxi gewacht. en ik kan je vertellen het was echt koud was bevroren. volgende dag merkte ik het wel aan mijn lichaam dat ik in de kou had gestaan. die dag gingen we nog naar 2 optochten kijken. dat was wel leuk alleen ook weer koud dus me goed ingepakt. savonds zouden we naar een optreden gaan kijken van de vriend van 1 van die vriendinnen. maar helaas optreden gemist. we waren te laat. maar ook die avond was gezellig en heb het toen ook maar niet te laat gemaakt en de volgende dag lekker de hele dag op bed door gebracht. maandag is het altijd optocht in dorp langs ons altijd een super mooie optocht maar ik heb hem voor dit jaar over moeten slaan was kapot en wou 's avonds ook nog weg. ook de avond was weer gezellig. we zijn naar de prijsuitreiking geweest van die optocht dat duurde wel ontzettend lang. dat was wel jammer. en de carnavalsgroep waren 5e geworden van de ik geloof 20 wagen als het er niet meer zijn. dus hebben de prijsuitreiking bijna tot het einde moeten kijken. daarna nog even naar een andere tent geweest en toen weer lekker naar huis en naar bed. volgende dag weer uitgeslapen. dinsdag middag organiseerde de carnavalsclub van mijn broertje de dinsdag middag. voorheen werd dit altijd gedaan door dereek.com . die vorig jaar een super bedrag hadden opgehaald voor stichting fok. dereek.com heeft dit jaar het stokje overgedragen aan de club van mijn broertje en van wat ik er van gezien heb hebben ze er een geslaagde middag van gemaakt. ik kon het niet helemaal af kijken want wou savonds nog naar eindhoven toe. 's avonds in eindhoven heb ik ook nog een super leuke avond gehad. en dit keer gelukkig niet lang op een taxi hoeven wachten. na de carnaval was ik wel super super moe maar het was een geslaagde carnaval geweest.



het is alleen jammer dat ik nu in het ziekenhuis lig. en na dit verhaal gelezen te hebben denk je natuurlijk ja dat snap ik als je zo'n zware carnaval hebt gehad. maar mijn longen doen het goed. heb daar weinig last van. het is waarschijnlijk weer de schimmel die op aan het spelen is. dinsdag was ik gestopt met de tabletkuur antibiotica voor die schimmel omdat ik overal uitslag had. we dachten eerst dus dat het door die medicijnen kwam ( achteraf blijkt dat niet zo te zijn.) 2 dagen na dat ik gestopt was met de antibiotica kreeg ik weer koorts. de dokter had gezegd dat ik in de gaten moest houden of ik koorts kreeg en als dat zo was moest ik bellen. dus ik had gebeld en toen zeiden ze kom maar. dus zit hier in het ziekenhuis weer aan de antibiotica voor de schimmel. en nu hebben ze weer kweken etc. af genomen om te kijken of de schimmel weer in mijn bloed zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten