zaterdag 6 februari 2010

een weekje thuis

het was wel even rustig aan doen toen ik thuis kwam. na iets kleins doen was ik al moe. gelukkig gaat het nu beter. deze week heb ik lekker rustig aan gedaan.
maandag was ik even naar mijn stage gegaan ( ik loop stage op een productie groep voor verstandelijk beperkte). had daar even een kopje thee gedronken. het was wel leuk om daar weer even te zijn. kreeg van cliƫnten te horen dat ze me hadden gemist. dat is natuurlijk altijd leuk om te horen.
verder ben ik nog op zoek geweest naar een carnavals outfit ik heb nog niks gevonden. dus als iemand nog ideeen heeft laat een reactie achter haha. morgen nog maar even de stad in om te kijken of we wat kunnen vinden. heb nog een week dus komt goed.
ook ben ik nog op bezoek geweest bij een msn vriendinnetje van mij. het was de eerste keer dat we elkaar zagen. het was wel leuk en gezellig om te zien met wie je op msn eigenlijk zit te praten.

verder gaat het op het moment wel goed met me. volgende week weer rustig aan beginnen met stage lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten