maandag 15 maart 2010

maar weer is een update

van een vriendinnetje van mij moest ik maar weer is een blog schrijven. dus hier komt die dan.
in middels weer uit het ziekenhuis. wat hebben ze gevonden. helemaal niks. geen idee dus waar die koorts nu weer vandaan kwam.
er is in de tussentijd weinig gebeurd. heb weer stage gelopen. ik loop nu weer redelijk op schema.
dit weekend heb ik het wel lekker druk gehad. hier in de buurt was het half vasten . dit is een feest weekend een maand na de carnaval met optocht en al. een soort carnavals after party .
vrijdag begon het met : mooi wark, de sjonnies en bzb. helaas we waren te laat dus hadden we mooi wark gemist. maar toch heb ik een leuke avond gehad. lekker dansen en springen en lekker ouwehoeren. er bleef een vriendin logeren dus de volgende dag lekker lam en rustig aan gedaan. ondertussen lekker ontbeten op bed :P en we kwamen rond 4 uur het bed uit gerold:P. zaterdag gingen we nog een keer. nu kwamen nick en simon , van velzen en jeroen van de boom. ik heb eigenlijk alleen op staan letten bij van velzen. weer gezellig gedanst en lol gehad. jammer dat 1 vriendinnetje van mij ziek was. maar we hebben het verder toch goed naar ons zin gehad. zondag was de optocht dat was ook wel leuk mooie wagens. de prijs uitreiking heb ik helaas niet meer gezien. ik stond rond 5 uur op instorten en ben dus maar naar huis gegaan. lekker op bed tv gaan kijken en om 9 uur was ik zo moe dat ik de tv maar uit zetten. ik lag binnen een minuut N.O.. maar het was zeker weer een geslaagd feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen