maandag 22 maart 2010

tijd voor een wat rusitgere week

dit weekend weer lekker druk gehad. dat is nu wel te merken. ben best wel moe en wat extra aan het hoesten. maar het was wel weer de moeite waard.

mijn moeder doet mee met een toneelvoorstelling en daar was ik vrijdag wezen kijken. het was een mooi toneelstuk en ons mam deed het ook echt goed.

mijn oma die werd 85 jaar en dat vierde ze bij ons thuis. we hadden dus de hele dag mensen over de vloer. het was wel gezellig. al mijn nichtjes neefjes ooms tantes , oud ooms en oud tantes etc. weer gezien. ook mijn nichtjes was levens groot te zien. mijn nichtje woont in curaƧao en wou mijn oma ook graag feliciteren. dus we hadden geregeld dat ze om 7 uur op skype kwam met webcam. de laptop stond aangesloten op een beamer.

verder ben ik nog met inge naar haar en edwins nieuwe huis gaan kijken. er moet nog veel gebeuren maar het is echt een leuk huisje. daarna ben ik nog met haar uit eten geweest. we waren naar een restaurant geweest waar edwin werkte. het was echt super lekker. edwin had speciaal voor ons een verassings menu gemaakt. en toen 's avonds nog terug naar huis rijden vanaf eindhoven.

deze week dus maar lekker rustig aan doen. en het volgend weekend ook maar gewoon rustig houden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten