dinsdag 25 mei 2010

familie weekend

vrijdags hebben we shirts betekent en een laken beschilderd dat was onze teamvlag. wij heten uncle peter and the coconuts ( had mijn neef bedacht haha). daarna zijn we in het bos levend stratego gaan doen. toen ben ik bij 1 van de posten gaan zitten want ik was best moe en dat alleen van smiddags een kast inladen:S. toen we terug kwamen nog bij een vuurkorf gezeten. en toen maar naar bed. best slecht geslapen want iedereen lag te snurken en toen begon tijn (mijn kleine achterneefje van 1 1/2) nog te huilen maar die was gelukkig vrij snel stil. en zaterdag hadden ze eerst een 6 kamp. de hele familie moest in de zandbak van die snoep schatkistjes gaan opgraven. was echt een komisch gezicht. en nog allemaal spelletjes zoals een tennisbal overgeven via de nek en zo. ik heb vooral toegekeken want de hele dag actief doen zit er nog niet in. maar heb me wel vermaakt. smiddags gingen ze vlotten bouwen en daarna van een zeepglijbaan naar beneden. oma was er ook en die moest een zandbult omhoog . maar ja dat ging dus niet . dus hadden ze haar maar op de stoel gezet en naar boven gedragen haha was wel grappig en savonds hadden we nog een quiz. met erg lastige vragen.
daarna weer bij de vuurkorf gezeten.
zondag. gingen ze eerst siamees voetbal doen. allemaal lompe voetballers dus die een tante ofzo achter zich aan moesten slepen. en daarna blinde vollybal dus dat je de tegenpartij niet kan zien omdat er een zeil voor zit. en daarna spelletje wat wat te maken had met doven. dan moest er 1 iemand aan de ene kant gaan staan en de rest van het groepje 50 meter verder. en dan stond er een ander groepje tussen ons in. dat groepje wat er tussen stond moest gaan schreeuwen en gillen. en de 1e persoon van het andere groepje moest een woord roepen. de rest van dat groepje moest dan het woord proberen te horen. (sorry voor mijn lekker duidelijke uitleg) en smiddags gingen we nog boogschieten. dat is best wel zwaar haha heb aan 1 kant spierpijn.
ik zelf heb niet veel gedaan het weekend maar ben er wel moe van.
maar het was zeker een gezellig weekend.

we hadden echt super weer. ben goed verbrand. tja volgende keer toch maar zonnenbrand mee nemen.

verder heb ik vandaag sinds lange tijd weer fisio gehad. ben er goed moe van.
maar je moet ergens beginnen.
en ik heb een nieuwe kast gekocht en 2 nieuwe nachtkastjes en een tv kast . ben er helemaal blij mee.

nou dat was het wel weer.
liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen