woensdag 12 mei 2010

morgen waarschijnlijk naar huis

en nu ga ik er voor dat dat voorlopig ook zo blijft. heb het wel weer gezien hier. mooie omgeving hoor met al die bossen en zo. maar met zo'n infuus paal heb je daar toch niet zoveel aan.
maar als alles vandaag goed blijft gaan en ik heb geen koorts mag ik naar huis toe :D jeeej. ik moet wel thuis de temp in de gaten blijven houden enzo. maarja dat lukt me thuis ook nog wel. dan kan ik in ieder geval weer naar die kleine toe ( mijn lieve hondje raya). jeej ik heb weer zin om naar huis te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga duimen voor je ;-0

    En dan gezellige knuffelen met het hondekind!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel erg blij voor je meid!
    Geniet thuis, en hoop dat je snel veel en veeeel beter voelt!(A)
    ik ga zeker duimen voor je!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen