zaterdag 1 mei 2010

te vroeg gejuicht

even een kort berichtje. want ben bek af.
woensdag ben ik alweer opgenomen met 40 graden koorts. de lange lijn is er die zelfde avond nog uit gegaan om te kijken of de koorts minder zou worden omdat dat waarschijnlijk de infectie bron is. ondertussen heb ik nog steeds koorts en ben ik echt bek af. die koorts put me ontzettend uit. ook ben ik weer gelijk aan de antibiotica gezet dit zijn er nu 2 en daar komen er vandaag nog 2 bij pfff . dat het allemaal maar is gaat werken

3 opmerkingen:

  1. Jeetje wat snel alweer :( erg vervelend. Hopen dat de koorts afneemt.. ik heb ervaring met 40 graden koorts & dat is echt niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He jakkes, wat naar, nu alweer terug in het zkh. Heel veel sterkte en ik hoop dat de mix snel zal werken.

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeel erg veel sterkte!
    Dit is wel echt vervelend!
    Heel veel liefs en knap znel op!
    Knuffel! x x x)L'

    BeantwoordenVerwijderen