vrijdag 7 mei 2010

update

zo ben ik weer met een klein berichtje. met 1 hand typen gaat niet zo snel dus het wordt geen lange blog. ondertussen ben ik weer een hoop onderzoeken verder. het heeft nog even geduurd voor de koorts weg bleef maar het gaat nu de goede kant op. ik heb een ct-scan gehad om te kijken of er geen bacteri├źn in het vat waren blijven zitten maar daar was niks bijzonders op te zien. ook heb ik een echo van het hart gehad om te kijken of de bacterie op het hart is gaan zitten. hier was ook niks op te zien. dat was in ieder geval wel fijn om te horen. je wordt alleen zo wel moe van al die onzekerheid over waar die stomme koorts nou vandaan komt. maar het komt wel weer goed blijven we maar denken :). er zijn trouwens ook nog een hoop bloed kweken afgenomen om te kijken of het niet van iets heel anders afkomstig is. dus kijken ze van q-koorts tot allerlei soorten virussen, allergie├źn en wat je nog maar allemaal meer kan bedenken.


vandaag mocht ik wel even met verlof. mijn neef ging trouwen. ze zagen er allebei mooi uit en de bruiloft was leuk:) nu ben ik wel behoorlijk bek af maar het was wel een geslaagde middag en ik ga nu gewoon lekker rustig tv kijken en vroeg slapen

2 opmerkingen:

  1. Pff ik hoop dat ze snel ontdekken waar die koorts vandaan komt!! Sterkte!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopen dat ze snel weten waar het vandaag komt meid!
    Hou vol, en heeel veel sterkte!
    Veel liefs en dikke knuffel Saskia!(L)

    BeantwoordenVerwijderen