donderdag 20 mei 2010

voorlopig geen pac

de dokter belde vandaag . ze hadden gister groot jaarlijks overleg gehad. daar zat ook de bacterioloog bij en ze zijn uit eindelijk tot de conclusie gekomen dat de pac er voorlopig uit blijft. dit omdat de kans dat er weer een bacterie op gaat zitten op het moment nog erg groot is. en als ze kijken naar de bacteriƫn in mijn sputum etc. dan kan het waarschijnlijk nog goed verholpen worden met een pillenkuur ciproxin mocht dat nodig zijn.

hoe gaat het verder met me? verder gaat het op zich wel redelijk. dat die conditie ver te zoeken is is wel te merken. na een uur actief doen ben ik al moe. ik moet nu weer langzaam mijn conditie op gaan bouwen. vandaag ook daarvoor de fisio gebeld en volgende week gaan we aan de slag.

dit weekend ga ik op familieweekend. mijn ouders, broer en zijn vriendin, en mijn nicht hebben het weekend georganiseerd. ze hebben gekozen voor het thema expeditie zegerson. dus het zal wel een actief weekend worden. ik kan misschien niet met alle spellen mee doen maar ik heb er wel ontzettend zin in.

1 opmerking: