maandag 10 mei 2010

vooruitgang ?!?

vandaag was het grote visite dus er is druk gesproken over mij (denk ik haha). er zijn nu 2 antibioticas gestopt. en de 2 die over zijn moeten nog 2 dagen (als mijn infuus dat teminste volhoudt ) waar die koorts nou vandaan komt ? ik heb echt geen idee. ze denken toch een nasleep van die lange lijn die er gelijk de woensdag uit is gehaald toen ik opgenomen was. ik hoop het maar en dat ik er nu een tijd geen last van heb en lekker van de zomer kan gaan genieten. dan moet het trouwens wel wat beter weer worden haha. maar met een beetje geluk mag ik deze week naar huis. dat is nog niet zeker want de week is nog maar kort aangezien ze donderdag en vrijdag niks doen omdat het dan weekend is maar het naar huis gaan zit er wel aan te komen.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je snel naar huis mag. 4 Ab is wel even genoeg, maar ja de doktoren moeten het er wel mee eens zijn natuurlijk.

    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen