maandag 21 juni 2010

controle in het ziekenhuis

vandaag moest ik op controle in het ziekenhuis.
eerst naar de cf-verpleegkundige. hier even kort een babbeltje mee gemaakt en daarna nog een vragenlijstje invullen. was voor 1 of ander onderzoek.
daarna longfunctie blazen. deze was minder als de vorige keer maar dit had ik wel een beetje verwacht. toch maar een tablet kuur antibiotica er boven op en dan hopen dat het daar mee beter gaat.
verder waren we wel redelijk te vrede.

verder heb ik nog een super gezellig maar pittig weekendje gehad ( ja ik leer het nooit denk ik haha).
2 avondjes op stap en dan ook nog shoppen.
vrijdag naar bzb geweest. was een gezellige avond. was eigenlijk eerst niet van plan om te gaan maar ja kon het niet laten.
zaterdag eerst wezen shoppen. schoenenjacht pff dat is nog een lastige opgaven zeg. ik heb wel 6 schoenenzaken gehad en ben nog niet geslaagd.
savonds op stap in eindhoven. een vriendin van me was geslaagd voor de sph dus dat moest zaterdag gevierd worden. dat was ook goed gelukt iedereen was goed zat. ik had nergens last van haha. volgende dag was ik wel moe maar dat is niet echt gek nar 2 dagen stappen.
maar alles bij elkaar was het weer een top weekend :)

volgend weekend als alles goed is cfbd. dit wordt mijn eerste jaar. wil al elk jaar gaan maar er is steeds een reden dat het niet lukt. of het weer of niemand die mee kan/wil. maar dit jaar ben ik echt van plan te gaan.

1 opmerking:

  1. Gezellig dat je naar CFBeachdance komt! Hopelijk vind je het erg leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen