zondag 6 juni 2010

weer (fijn) drukker

het gaat de goede kant op. ik heb steeds meer energie om dingen te gaan doen. al ben ik veel te eigenwijs. en moet ik mezelf een keer onder mijn kont schoppen. het is soms lastig de keuze te maken tussen wat is goed voor je lichaam en gezelligheid. als het gezellig is is het zo lastig om te zeggen ik ga naar huis want ik ben moe.

vorig weekend ben ik naar emporium geweest. ik had aan mijn vader gevraagd of die me op wou komen halen als het niet meer ging. dit is gelukkig niet nodig geweest. en het was zeker een geslaagd feestje. heb me goed vermaakt. je kon daar ook lekker gaan zitten.

door de weeks ben ik ook een paar keer op de koffie geweest bij mijn stage plek. ik kwam binnen en werd gelijk om mijn nek gevlogen door 1 van de cliƫnten. ze hadden me gemist. dat is wel fijn om te horen want dan doe je toch iets goed denk ik.

verder nog bij vriendin op bezoek geweest en een verjaardag gehad. en gister even wat wezen drinken bij zomercarnaval in naburige dorp.
en nu voel je wel dat het een pittig weekje is geweest maar het was de moeite waard.
en lig nu lekker met muziekje uit te rusten in het heerlijke zonnetje

waarschijnlijk ga ik deze week weer rustig aan beginnen met stage. en nu hopen dat ik toch snel dat papiertje heb.

1 opmerking: