maandag 12 juli 2010

das ff balen

denk je even vlug op controle te gaan. helaas ik mocht blijven. mijn longfunctie was toch wel erg slecht :(. en omdat ik toch op vakantie wil zijn we maar gelijk begonnen met een infuus kuur. ik mag 2 nachtjes uit logeren en dan hoop ik snel met infuus kuur naar huis te mogen. ik mag dan al de 20e weer stoppen omdat ik dan op vakantie ga. hopelijk voel ik me dan fit genoeg om op vakantie te gaan. wil de vakantie niet missen :D.
en het is een wonder het infuus zat gewoon in 1 keer. zou die het tot 20 juli vol houden. ik gok van niet ;)

verder heb ik wel weer een super weekendje gehad.
zaterdag geshopt en gezwommen. dat zwemmen was wel even lekker het was zo ontzettend warm. savonds naar eindhoven gereden.
dat was nog wel even eng. ik zat midden in een hagelbui. de hagelsteentjes waren niet heel klein. had de wagen maar even langs de kant gezet. toen het wat minder werd maar weer doorgeredne. gelukkig schijnt richting het zuiden vaak de zon. gezellig feestje gehad savonds.
zondag lekker wezen zonnen met wat vrienden. ik kon helaas niet in het zwembadje want dat stond al een 2 weken zonder gloor en zonder pomp dus dat durfde ik niet aan.
en daarna voetbal kijken. jammer dat nederland verloren heeft maar ondanks dat heb ik wel een gezellige avond gehad :D


toen nog goede hoop


saaie wedstrijd? of gewoon moe ;)




en dan hebben we hier nog octopus paul ;)

weer een gezellig weekendje gehad:D het begin van de week wat minder maar ja als het maar helpt.

4 opmerkingen:

  1. Heee! Heel veel sterkte en hopelijk ben je beter voor je op vakantie gaat. Ik had een vraag; wat is jouw longfunctie normaal? En hoeveel is die nu als die slecht is?

    Beterschap en groetjes
    Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. normaal heb ik een FEV1 van 1.80 l(66%)
    nu is die 1.40 l(50%)
    dus wel behoorlijk wat ingeleverd.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, hopelijk ben je snel wat opgeknapt, en kun je van je vakantie gaan genieten.
    By the way, mooie hond, is dat een Zwitserse herder?
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey ja klopt dat is een zwitserse herder. echt een schat van een beestje :D

    BeantwoordenVerwijderen