vrijdag 30 juli 2010

en ja hoor gaan we weer

we hebben besloten een cocktail aan medicijnen te geven colistine, ciproxin en nog 1 waar ik zo gauw de naam niet meer van weet . hiermee hoop ik het weekend door te komen. en na het weekend hoop ik de uitslag van de sputum kweek te hebben. als we die hebben kunnen we gaan kijken hoe we het specifiek gaan behandelen. er zit een kans in dat ik weer een paar nachtjes naar hotel dekkerswald mag. dat wou hij eigenlijk al meteen doen maar ik had toch nog even tijd nodig om een beetje op adem te kunnen komen. ik voel me nog steeds behoorlijk brak. van het weekend maar rustig aan doen en hopelijk voel ik me snel weer wat beter.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, je vorige blog vond ik zeer herkenbaar, ook ik loop vaak tegen grenzen aan, of er over heen, maar leer wel steeds beter een balans te vinden, maar of ik het echt ooit helemaal zal leren vraag ik me wel eens af (ben al 32) ;-) je raakt inderdaad het vertrouwen in je lichaam een beetje kwijt, ik zit nu bijv ook weer aan AB infuus en was er amper 2 maanden vanaf, longfunctie daalt de laatste tijd alleen maar en dat is gewoon balen!!
    Sterkte verder!
    Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen