donderdag 1 juli 2010

snotter snotter.

het is 30 graden en ik ben verkouden. verleidelijke dingen die airco's. even de teperatuur naar beneden draaien om het wat koeler te maken in de auto. maar ja iets te koud en je wordt verkouden. volgende keer maar gewoon het raam open zetten of de airco niet zo koud. en nu maar even uit snotteren en dan komt het wel goed.

verder vandaag nog bij de oogarts op controle geweest. de vorige keer zagen ze dat de druk op mijn ogen te hoog was. hier voor moest ik na een paar maanden terug komen. nu moest ik een test doen. ik moest ergens in kijken en dan als ik een lichtpuntje zag op een knop drukken. vraag me niet wat ze er dan uit kunnen halen want ik heb echt geen idee. daarna nog naar de oogarts en die keek in mijn oog. daar zag hij dat er nog steeds een te hoge druk op mijn oog stond. uit 1 keer de test kunnen ze geen betrouwbare info halen dus ik moet over een maandje nog een keer terug komen. als dan uit de test blijkt dat ik er last van heb moet ik elke dag oogdruppels gaan gebruiken ( ja fijn kan er ook nog wel bij ).

dat was het wel weer zo'n beetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen