dinsdag 31 augustus 2010

broer uitgezwaait/ revalidatie/ blog challange

vamorgen vroeg op gestaan. mijn broer vertrok naar schiphol om daar op het vliegtuig richting Australiƫ te stappen. hij gaat 3 maanden backpacken samen met zijn vriendin. dus 3 maanden mijn broer niet over de vloer. zal wel lekker rustig zijn. ik ben wel jaloers joh zou dat ook wel willen denk alleen dat mijn tas dan 3 keer zo zwaar zal worden aangezien er een hele tas medicatie mee zal moeten haha. ach ja ik geniet van de foto's en verhalen die ze dadelijk weer mee naar huis brengen.

vandaag ook de eerste revalidatie groepssessie gehad. vet raar joh om via de webcam een een microfoon te praten. ik heb er wel echt zin in om mee te gaan doen. de revalidanten die ik tot nu toe heb gezien zijn wel leuk volgens mij. ( nog niet iedereen was er )
dit is dus hoe je dingen ervaart en verschillende onderwerpen komen aan bod. het trainen etc gebeurd bij je eigen fysio.
donderdag mijn eerste training bij de fysio.


en na even denken ga ik ook maar mee doen met de chalange die al een paar cfers meer gaan doen haha. dit houdt in 30 dagen achter elkaar bloggen. gelukkig hoef je zelf de onderwerpen niet te verzinnen. hier is de lijst van de 30 onderwerpen.

Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore yesterday
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your favourite vacation
Day 17 – Your favourite memory
Day 18 – Your favourite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favourite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment
ik ben wel benieuwd of het me lukt. en naar de andere bloggers die het ook doen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marion,
    ben benieuwd hoe de revalidatie je gaat bevallen, hopelijk heb je er veel baat bij. Ik heb in Breda, Schoondonck een revalidatieprogramma gevolgd en er ook veel baat bij gehad.
    Ben ook benieuwd naar je blog challenge!
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, lijkt me heel vreemd zo'n training met webcam ;-)) maar het zal wel motiverend werken. Met zn allen is toch leuker dan alleen.
    De chalange ga ik wel volgen van al die mensen maar zelf.... ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg, iedere dag een stukje.

    Succes!!, groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zusje (schoonzusje)

    Hier alles goed zoals je wel had veracht en kunt zien op onze waarbenjij.nu.
    Het is tot nu toe echt geweldig nu zijn we nog met een hele groep vanaf maandag nog maar met zijn tweetjes als het goed is. Dan moeten we het helemaal zelf uit gaan zoeken :( maar dat komt natuurlijk helemaal goed. Gaat de revalidatie een beejte naar je zin? Ik hoop het voor je in iedergeval veel succes ermee en spreek je snel weer!!

    Groetjes van ons uit het regenachtige Sydney :(

    BeantwoordenVerwijderen