zaterdag 21 augustus 2010

een updateje dan maar

eigenlijk zou ik vandaag naar decibel gaan maar helaas dat kon niet doorgaan. het 2e feestje al wat ik moet laten schieten dit jaar. nogal balen.
nu hier maar de speakers vol open. kijken of ik de afdeling een beetje wakker kan schudden whaha.
maar aangezien hier veel 60 + liggen denk ik niet dat ik ze daar heel gelukkig mee zal maken.

de meronem slaat wel aan geloof ik. ik voel me al weer wat beter. als alles goed gaat mag ik woensdag naar huis toe. heb ondertussen al 2 keer fysio gehad hier in de fitnissruimte. dat ging best wel goed.
er werd gevraagd hoeveel mijn longfucntie nu was. de fev1 is 58 procent. laatste tijd zat hij meestal rond de 66 %.

5 opmerkingen:

  1. Ha meid, even vanuit Sauerland!
    wat mooi dat je al weer wat beter voelt!
    Ben ik blij om.. Ik hoop maar dat je woensdag naar huis mag!
    Veel liefs en dikke knuffel Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor je dat je je woensdag nog beter voelt zodat je lekker naar huis mag!
    Groetes van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, jammer dat je decibel hebt moeten missen, maar gelukkig dat je je wat beter voelt en hopelijk woensdag terug naar huis, Raya knuffelen.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey! Gelukkig dat je je weer beter voelt! Hopen dat je longfunctie weer snel richting de 66% gaat

    Liefs Denyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Marion, ik hoop dat je inmiddels lekker thuis bent, dat is toch altijd het fijnst. Thuis een beetje door sporten en lekker met de hond erop uit, is weer goed voor de conditie. (ik heb zo'n beetje de zelfde lf waardes als jij, kan nog veel maar moet goed opletten)
    Leuk dat je even op mn blog geweest bent. Foto's maken is bij mij ook altijd een gelukstreffer hoor, de meeste zijn niet echt super ;-(

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen