dinsdag 3 augustus 2010

logeren in de bosrijke omgeving van groesbeek

het ging het weekend toch niet zo lekker en had het gevoel dat de medicijnen te weinig deden. we hebben daarom maar besloten om een infuuskuur te strarten in het ziekenhuis. een paar dagen verplicht rustig aan doen. als ik thuis ben ga ik toch weer van alles lopen doen en houdt ik mijn rust toch niet . het is hier wel weer lekker saai maar verdoe mijn tijd op het moment met veel slapen.
lekker rustig hier op de afdeling ook ze zijn aan het verbouwen dus lig hier bijna alleen op de afdeling. vanaf donderdag moet ik gaan verhuizen want dan gaan ze deze kant van de afdeling ook opknappen. morgen wordt ik dus overgeplaatst naar beneden naar een overvolle afdeling.
ik heb wel weer genoeg verteld voor vandaag en kruip maar weer het bedje in.

8 opmerkingen:

  1. Hey veel sterkte ik hoop dat de kuur aanslaat en dat je goed tot rust komt daar,
    liefs van Sandy uit Haarlem (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte!! En hopen dat het aanslaat!!
    Groetjes Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte, hopelijk voel je je snel wat beter. Ben je al verhuist naar de overvolle benedenverdieping?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey dank jullie?
    ja ik ben overgeplaatst naar beneden. het begon een beetje te stinken boven. verflucht is niet echt goed voor longpatienten geloof ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Muis,
    Nu kan je weer ff bijtanken en opknappen. Als je Ellen Erren ziet of Monique Reijers, doe ze dan maar de groetekes!!
    Lig je op ULC 1?
    Groetjes Claudia uit Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey claudia
    als ik ze zie zal ik ze de groeten doen.
    ja ik lig op ulc1 op ulc2 zijn ze bezig met opknappen.
    ben jij ook onder behandeling in dekkerswald?

    xx marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiiiiiiiiiiiiiiiii muis Marion!
    Knap je al beetje op, in plaats dat de kamers van Dekkerswald opknappen ha ha?! Gaan ze nu het achterste gedeelte een lik verf geven? Zag er ook niet meer uit, met al die rare vlekken op de muren. In 2008 (flatscreen tv op kamer!) heb ik er drie keer gelegen voor een "cocktailtje"en ondanks dat het altijd shit is om weer weg van huis te zijn, vind ik de verpleging altijd supergezellig. We kennen ze dan ook onderhand allemaal.
    Patrick en ik zijn allebei in behandeling bij Dekkerswald sinds het CF centrum is geworden en de laatste jaren voor Pat z'n transplantatie zaten we er bijna vaker dan thuis. Vroeger waren we onder behandeling bij de Radboud. Klein wereldje hè? Vermaak je je een beetje? Beterschap, groetjes Claudia uit Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi claudia

    ja heel de bovenverdieping wordt geverft. het zag er indd niet meer uit.
    ja de verpleging is hier indd gezellig :) ik ken ze geloof ik nog niet allemaal. ik lig vaker boven dan beneden dus beneden ken ik ze nog niet zo goed haha.

    ja ik vermaak me wel met bezoek en heb een laptop en de wii. thuis ben ik natuurlijk liever.
    ja indd een klein wereldje

    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen