zaterdag 7 augustus 2010

mijn bucketlist

ik lag hier niks te doen en bedacht me toen ik ga een bucketlist maken. laatst zag ik de film "the bucketlist" en dacht wat een mooie film. eigenlijk zijn er ook nog zoveel dingen die ik zou willen doen ik moet ze is op gaan schrijven. dit is er toen niet van gekomen. toen zag ik laatst op de blog van miss piggy dat ze nieuwschierig was naar wat andere mensen op hun wish list hadden staan. en op dat zelfde moment vroeg een vriend van mij wat er nou eigenlijk bovenaan stond op mijn lijstje van wat ik nog wel is zou willen doen/proberen. op dat moment dacht ik bij mezelf nou ik verveel me hier toch en zo'n lijst maken is wel leuk dus laat ik er maar 1 gaan maken. ik had bij mezelf bedacht dat er minstens 50 punten op moesten komen te staan. tja sommige zijn erg cliche niet orgineel maar ja het zijn wel dingen die ik nog wil doen.
dus hier is die dan ( ze staan in willekeurige volgorde) :

1 met dolfijnen zwemmen
2 route 66 afrijden
3 verschillende steden trips maken
4 de big 5 bezoeken in afrika
5 piramides spotten in egypte
6 de 7 nieuwe wereldwonderen bewonderen
7 de nijmeegse 4 daagse lopen
8 bungeejumpen

9 in een luchtballon varen
10 de liefde van mijn leven vinden
11een eigen appartementje hebben
12 samen wonen ( combinatie met punt 10)
13 snorkelen op 1 van de top 5 mooiste snorkelplekken van de wereld
14 vliegeren op het strand ( met zo'n grote vlieger
15 met mijn eigen auto over circuit crossen ( hij rijdt wel niet zo hard maar ach boeien :P)
16 dan ook maar met een snelle wagen
17 nederland bezichtigen als toerist ( de toeristenplekjes van nederland bezoeken dus)
18 spacecake bakken en opeten
19 paragliden
20 picknicken in de bossen/groot park ( een echte grote picknick, niet zomaar broodje kaas in pakken en naar het bos/park dus)
21 leren weakboarden
22 nachtje onder de sterrenhemel slapen
23 slipcursus volgen
24 op zijn minst een half jaar een dagboek bij houden
25 3 maanden lang elke dag een foto maken van jezelf en die daarna achter elkaar in een filmpje zetten
26 een miniatuur eifeltoren maken van bierdopjes
27 met een paard galloperen over het strand ( 1 probleem galloperen vind ik nogal eng ;))
28 fotografie cursus volgen
29 koe knuffelen
30 goed leren fotoshoppen
31 een kat adopteren uit een asiel ( als ik eenmaal in dat appartementje woon)
32 shoppen met mijn schoonbroertje en in de eerste winkel beginnen en in elke winkel iets kopen
33 mr. henk versieren/aankleden (infuuspaal)
34 met een motor rond touren ( achterop dan want zelf rijden kan ik niet ( nog iemand vinden dus die mee wil met motor ;))
35 naar een medium gaan en kijken wat die te vertellen hebben
36 naar groot festival (lowlens ofzo)
37 zonsopgang bekijken op het strand
38 figureren in gtst
39 raya een nestje pups laten krijgen
40 mijn 7g aan foto's ordenen en laten afdrukken
41 diploma halen
42 wellness dag ( alles er op en er aan)
43 schildercursus volgen
44 metarmorfose ( helemaal op nieuw gestijlt )
45 honderd schoenen hebben ( 14/100)
46 gewoon gelukkig blijven
47 een hele dag heerlijk en uitgebreid uit eten ( ontbijt , lunch en diner)
48 fotoshoot
49 van alles wat hier boven staat heel veel foto's maken
50 weer 50 nieuwe dingen verzinnen


roept deze lijst nog vragen op laat het maar even weten dan haha.

5 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch met die lijsten.

    Helemaal hip!!

    Nou route66 afrijden is wel cool.

    Heb alleen 1 vraagje. KOE KNUFFELEN?

    Klinkt wel spannend, en koe knuffelen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEEEEEEEEEEEEEEY SUPER TOF!
    I love this list!
    Waaahahaha mr. Henk versieren: hiiii DE BEST!
    En nr. 25: ook een zeeeeeeeer goed plan!
    HIII echt leuk!
    PS: mag ik morgen een linkje op mijn blog zetten naar deze pagina?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.agrarischcultuurgoed.nl/koe-en-artikel-47.htm

    @ monique zag dat een keer op tv vond het er wel grappig uit zien dat koe knuffelen haha

    @ misspiggy: ja hoor dat mag wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lijst maken is aardig, maar jezelf als doel stellen de 5 belangrijkste te realiseren is more challenging.
    Mind over body!! Voor elke CF'fer het aller belangrijkste.
    Veel sterkte,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha goeie....
    Kan er wel een paar voor je regelen haha, koe knuffelen ( zat hier in de buurt) space cake bakken ( man als expert) galloperen op het strand. leuke bucketlist... ga er ook is over denken!

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen