maandag 30 augustus 2010

morgen start de revalidatie

ik ga mee doen met een nieuw revalidatie programma. dit programma volg je bij je eigen fysio en het contact met je mede revalidanten etc gebeurd via het internet met een webcam.
ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. morgen is de dag dat de revalidatie start. dan hebben we onze eerste websessie. je ziet dan iedereen op de webcam. ik ben wel heel benieuwd het zal wel heel raar zijn om via de computer een groepssessie te volgen.
dus dat wordt flink sporten en hard aan de slag bij de fysio.
vandaag had ik een fietstest moeten doen. starten op 50 watt en dan elke 2 minuten een beetje hoger. als je hardslag boven de 150 kwam was het je limiet. ik kwam maar 20 watt hoger.
ik heb toen ik nog opgenomen was al wat meer testen gedaan zoals longfunctie onderzoek etc.
ben benieuwd wat de revalidatie gaat doen en of mijn conditie er beter door wordt .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen