dinsdag 17 augustus 2010

nog een weekje blijven

pfff nog een weekje blijven . wil onderhand naar huis. ik mis mijn kleine meisje. gister heb ik longfunctie geblazen en die was iets verbeterd. daar was ik wel blij om. lig ik hier toch niet voor niets. dat ik me niet zo fit voelde kwam inderdaad door de antibiotica die ik kreeg. deze was van het weekend gestopt om te kijken of het daar door kwam. vandaag wordt er weer een andere antibiotica gestart. hopelijk doet die zijn werk goed. dit keer krijg ik meronem ( of hoe je dat ook schrijft) maar van die rotzooi gaan mijn vaten super snel irriteren. dus ben benieuwd hoe vaak ik op en neer kan naar het radbout om infuus te laten prikken. dit doen ze vaak in het radboud omdat ik zo ontzettend moeilijk te prikken ben dat het door de verpleging hier niet lukt.

6 opmerkingen:

  1. Hallo daar,
    Wat balen dat je nog een weekje moet blijven.
    Mijn zoon 'logeerd' ook op dit moment in Dekkerswald.En krijgt o.a. meronem(goed geschreven,hoor)
    Voor 2 weken terug is er een PAC geplaatst. Bespaart toch je aderen,vooral als je 6 weken moet kuren.
    Hoop dat je snel weer wat fitter voelt.

    Groeten Jolanda (lees o.a. ook jouw blogs)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen voor je dat je nog een week moet blijven, maar gelukkig is je longfunctie iets beter dan gaat het de goede kant op. Veel sterkte!
    Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jolanda
    heeft je zoon ook cf? en ligt hij er al 6 weken pff dat is lang. ja ik had ook een pac maar veel problemen mee gehad. ( lees de verhalen van januari februari) hoop dat je zoon ook snel opknapt
    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaai meid,
    Die meronem is idd rot spul, en daar gaan je aders idd van irriteren! heb ik ook gehad! Maar nu geen last meer van heb een PAC!!
    En wat mooi dat je longfunctie toch iets is verneterd! Op hoeveel % zit je nu dan?
    Ik wens je echt heeeel heeeel heeeel veel sterkte en succes en hoop dat je snel naar je meisje mag!!!
    Veel liefs en dikke knuffel Saskia!(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marion,
    Klopt Patrick heeft cf.
    Hij ligt er vanaf maandag in.
    De planning was morgen naar huis met thuiszorg.
    Maar nu word de meronem niet vergoed sinds februari.Nog effe afwachten!
    De arts gaat er nu wel mee aan de slag.
    Groeten Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verkeerde informatie Het is een andere AB.
    Weet daar op het moment de naam niet van!
    Gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen