vrijdag 13 augustus 2010

schiet nog niet echt op

ik voel me al een heel klein beetje beter als vorige week maar het schiet niet hard op. er zit nog te weinig vooruit gang in. nu hadden ze in mijn bloed ondekt dat ik te veel wittebloedplaatjes heb. dit kan komen door de antibiotica die ik gebruik. hmm de ene keer heb ik er te weinig en nu heb ik er weer te veel. dat ik te veel wittebloedplaatjes heb kan de reden zijn dat ik niet genoeg op knap
nu hebben ze 1 van de antibiotica's gestopt en heb ik weer wat sputum in moeten leveren. na het weekend gaan ze weer bloedprikken en kijken of de wittebloedplaatjes minder zijn geworden. en kunnen ze gelijk kijken wat er uit de kweek komt.
dit was het wel weer
verder gebeurt er hier weinig spannends

4 opmerkingen:

  1. Hey daar,
    jammer dat er weinig vooruit gang is, hopelijk gaat het na het weekend beter met je. En ik hoop voor je dat je nog wel gezellig wat visite krijgt!
    Sterkte,
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat er geen vooruit gang is, ik ga duimen voor je! Hopen dat het snel beter gaat! Veel liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaa meid, bedankt voor je reactie bij mijn site! Het zat worden wou ik het niet doen, ik heb er echt een speciale betekenis voor, en de pijn was het waard! Hoe gaat het vandaag met je? Weer een beetje beter?

    Veel liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haai meid, ik ben benieuwd naar je longfunctie.. hoop dat ie toch nog beetje verbeterd is.. afwachten dan maar!! Hier gaat het wel.. ben de laatste dagen erg moe en slaap dus veel! Ik hoop maar dat het aan het 'weer' ligt.. 7 september moet ik pas beginnen met mijn AB kuur, dat duurd nog even!
    Ik hoop je blog snel weer te lezen..

    Veel liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen