donderdag 26 augustus 2010

weer lekker thuis

ik ben gisteren weer lekker thuis gekomen. als eerste natuurlijk mijn lieve hondje geknuffeld. die is altijd blij mij te zien. of hij wil gewoon altijd aandacht haha. zo'n beestje kun je toch wel missen zeg.



proberen met de hond op de foto te gaan haha


maar ik kwam gisteren thuis en mijn ouders moesten gaan kijken hoe mijn broer zijn scriptie ging verdedigen. ik had geen zin om alleen thuis te zitten dus ben mee gegaan. maar ja dan ben je toch weer de hele dag onderweg en loop je veel. savonds kwam er natuurlijk ook nog familie om te vieren dat mijn broer geslaagd was. en als je dan net een dag uit het ziekenhuis bent is dat een best vermoeiende dag. ( ik geloof dat ik het ook echt nooit leer).
vandaag mijn haar geverfd en laten knippen :D ben er wel blij mee.



niet zo'n hele charmante foto haha

je kunt het niet zo goed zien maar het is donker rood. en weer een stuk er af


de rest van de dagen maar rustig aan doen . misschien morgen nog even een echt bosche bol eten. die hadden 2 vriendinnen van mij beloofd . maar dan moet ik niet te moe zijn.
en waarschijnlijk ga ik weer de datum niet halen die ik wou om af te studeren ( wat is dat frustrerend zeg ) had eigenlijk gehoopt hem midden september te hebben maar dan moet ik nog wel heel hard werken om dat te kunnen halen. al die ziekenhuis opnames werken niet echt mee. misschien toch nog maar wat langer er nog over doen.

5 opmerkingen:

  1. Ja wel je bent lekker thuis!! Geniet er van maar rustig an ;-))


    Groetjes, els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker van het thuiszijn! En je haar is erg leuk!
    Groetjes en beterschap nog
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey meis, weer een leuk stukje hierzo, Je nieuwe kapsel staat je ook erg leuk :D Kan me echt goed voorstellen dat je er 'nogal' gefrustreerd door wordt/bent.... Zullen we binnenkort anders eens dat sauna bezoekje doen? :P
    xxx Gwenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,
    fijn dat je weer thuis bent! Je nieuwe kapsel staat je goed, lekker vlot ook. Jammer dat je steeds je afstuderen moet uitstellen, maar jij kunt er zelf ook niets aan doen... ik neem aan dat je studiebegeleiders enzo daar ook veel begrip voor hebben. Het is voor jezelf erg frustrerend om het steeds te moeten uitstellen vanwege de opnames, dat begrijp ik helemaal! Succes en geniet van het weer thuis zijn en je hondje.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey!

    Weer lekker thuis! Geniet ervan en hopen dat die ziekenhuis opnamens weer even duren dat je kan afstuderen!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen