woensdag 1 september 2010

1. Introduce yourself

dag 1 gaat van start en ik weet nou al niet wat ik moet schrijven. je zou denken je zelf introduceren is niet zo heel moeilijk maar wat schrijf je op. vroeger had je van die mooie cu2 lijsten waar je gelijk alles wist . deze ga ik niet gebruiken want ik vond die lijsten toen al niks. maar laat ik maar beginnen met mezelf te introduceren.

ik ben marion. 15 januari 1988 kwam ik ter wereld.
ik heb hele lieve ouders en 2 broers . mark(24) en william(18).

ik ben niet groot. zo'n 1.53. bruine ogen en officieel bruin haar. dit haar kan nog al is verschillen van kleur en lengte. op het moment is mijn haarkleur donker rood.

ik ben een best wel rustig meisje en soms wat verlegen. ik wordt vaak losser als ik mensen wat beter leer kennen. verder ben ik vrij eigenwijs.
mijn lichaam en hoofd hebben bijna dagelijks ruzie. mijn hoofd wil vaak veel meer dan dat mijn lichaam aan kan. tot nu toe is mijn hoofd in het begin net iets sterker en vecht mijn lichaam daarna bikkel hard terug. wat mijn hoofd dan weer behoorlijk vervelend vind. ik denk helaas dat mijn hoofd en lichaam het nooit eens gaan worden. ook al ben ik aan het proberen ze een compromis te laten sluiten zo af en toe. dit wil nog niet hard lukken.


ik houdt van:
lekker eten
shoppen natuurlijk
op de bank kruipen met een goed boek
op vakantie gaan
feestjes,
mijn hondje,
mijn ouders en broers
gewoon leuke dingen doen met vrienden.
muziek luisteren.
foto's en foto's maken.

houdt niet van:
ziekenhuizen ( tja wie wel maar helaas ze horen bij mijn leventje)
dokters die denken dat je heel makkelijk te prikken bent ook al zeg je van niet. en dan mis geprikt hebben en zeggen "oow je hebt inderdaad lastige aders". tja dat zei ik toch
alle soorten prikken.
een dipje hebben
liegen
ruzie

er zal vast nog wel meer bij die lijstjes kunnen maar daar kan ik zo gauw even niet op komen.

helaas werd ik geboren met cf en een jaar later werd bij mij ook cataract( ook wel staar genoemd) ontdekt. hierdoor heb ik een zicht van 60 % en heb ik vanaf mijn eerste jaar contact lenzen. kan je vertellen een kind van 1 jaar lenzen in doen dat is niet te doen. heb het zelf een keer terug gezien op video en kreeg medelijden met mezelf. armen tussen de benen een broertje die mijn benen vast moest houden en dan de lens in mijn ogen schuiven. zielig gezicht maar het was voor een goed doel. mijn zicht werd er beter van.

tja dit was het wel zo'n beetje. als je nog wat van me wilt weten vraag je het maar.

6 opmerkingen:

  1. Je wist niet waar je moest beginnen maar je hebt nog veel getypt ook haha
    Misschien nog 1.. je bent dol op je autotje? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk stukje, je hebt idd nog aardig wat getypt voor iemand die niet zo goed weet wat ie moet schrijven ik doe ook mee, maar vind het ook lastig om wat te schrijven maja t gaat me wel lukken al is het elke dag maar een klein stukje;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaaltje om te beginnen hoor.
    En by the way, wat een gave hond heb jij zeg.
    Helemaal te gek.
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Wel herkenbaar.. je wil van alles, maar door je lichaam lukt dat niet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stukje, leren we je toch weer een beetje meer kennen!
    Weltruste alvast.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ denyce: haha ja indd die hoort er ook nog bij ;).

    @ terpie: ja stoer is die he. en ontzettend lief.

    BeantwoordenVerwijderen