vrijdag 10 september 2010

10. What you wore yesterday

toen ik het lijstje zag dacht ik oow als dit onderwerp komt maak ik de dag ervoor even een leuke foto. heb toch een nieuwe camera gekocht dus dan kwam dat mooi uit. kon ik hem gelijk uitproberen. helaas dit is niet gelukt.
wat een onderwerp weer trouwens. weinig spannends over te vertellen eigenlijk.
maar goed ik droeg: een rokje met een zwarte legging er onder. daarop droeg ik een zwarte longsleeve met een giletje er over heen. oja en zwarte laarzen. niet zo heel erg spannend dus.

niet zo'n spannende blog vandaag dus

3 opmerkingen:

  1. Nou ja, het klinkt goed in ieder geval.
    Soms is de uitleg leuker dan de visualisatie.
    Groetjes,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Droeg je je nieuwe zwarte laarzen? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je geen foto hebt gemaakt. Het klinkt in ieder geval leuk!

    BeantwoordenVerwijderen