zondag 12 september 2010

11. Your siblings


William ik en Mark
wat oudere foto. of ze er blij mee zijn dat ze op me blog staan weet ik niet . merken we vanzelf ;)


ik heb 2 broers. mark (24) en william (18)
ze hebben allebei een relatie. er wordt bij ons thuis wel af en toe gekibbeld, maar meer als kibbelen is het nooit. met mark moet je gewoon geen discussie aan gaan die win je toch nooit, aangezien hij altijd het laatste woord wil hebben. tja en bij het pubergedrag van je kleine broertje ( tja hij is dan wel groter dan mij, maar het blijft mijn kleine broertje) is het gewoon leuk om er op te reageren. maar het zal nooit uit lopen op een ruzie. ze zijn vaak ook heel erg lief voor hun zusje als ze bijvoorbeeld weer is in het ziekenhuis licht. het zijn over het algemeen wel gewoon leuke broers. altijd wel aardig tegen elkaar en tegen mij. ze zijn afgelopen schooljaar allebei geslaagd voor hun opleiding. mark voor zijn hbo werktuigbouwkunde en william voor zijn havo. nu ik nog. mark is op het moment samen met zijn vriendin in Australiƫ. ze hebben het er erg naar hun zin dus ik ben benieuwd of we ze over 3 maanden al weer terug zien. ik denk zo dat dat nog wel paar maanden langer gaat duren. william is ondertussen begonnen met de pabo. geloof dat hij het ook wel naar zijn zin heeft tot nu toe.
ze zijn allebei altijd vrij druk met van alles. hobby's, werk, relatie, vrienden etc. ach dan is het ook niet altijd zo druk in huis. ook al houdt ik er wel van als we met het hele gezin wat leuks gaan doen of gewoon gezellig met zijn alle thuis zijn.
ik ben blij met 2 van zulke broers.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten