maandag 13 september 2010

12. What’s in your bag



valt eigenlijk wel mee toch. en ik vind het eigenlijk al te veel want kan nooit vinden wat ik zoek.

1 even een lijstje:
2 bril
3 portefeuille
4 agenda met pen.
5 sleutels
6 parfum ( neppert van noa)
7 desinfectiegel
8 telefoon
9 smint
10 deodorant
11 spiegeltje
12 potje creon forte
13 dekstro
14 strips voor glucosemeter
15 glucose meter
16 infuussetje voor mijn insuline pomp

geloof dat we nu alles wel gehad hebben. zoek zelf maar uit wat wat is ben niet zo creatief met paint.

2 opmerkingen:

  1. Hey Marion,
    ah je hebt je tas leeg gestrooid:-) Ik kan ook nooit iets vinden in m'n tas, maarja soms ligt het ook aan de tas zelf... Maar weinig overbodigs eigenlijk toch in je tas.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo weinig? haha dan moet ik mijn tas toch echt is opruimen! Ik weet niet eens wat er in zit, ik spaar alles op denk ik en 1 x in de zoveel tijd gooi ik hem leeg en der komt dat toch troep uit! Zelfs koek kruimels =O

    BeantwoordenVerwijderen