dinsdag 14 september 2010

13. This week

wat hebben we gedaan deze week?
elke dag even een paar uurtjes naar stage geweest en tussendoor ook nog 2 keer naar de fysio en 1 keer zelf gesport . ja ja sportief bezig. ook heb ik nog een groepssessie gehad die bij de revalidatie hoort. we hadden een uur staan voor de sessie en de sessie had eigenlijk nog langer kunnen duren want we waren nog niet klaar met het onderwerp waar het over ging. het ging over sputummobalisatie. dan denk je dan ben je toch zo uitgepraat maar dat was dus niet zo.
verder ben ik van het weekend nog naar de pannenkoekenbakker geweest. was erg lekker maar wel machtig. ik kreeg hem niet helemaal op. de dag er na ben ik bij een vriendin wezen eten. we hadden gezellig samen gekookt en ben er nog een paar uurtjes blijven hangen. daarna vlug in de auto naar huis ( zat in eindhoven) en nog op stap. hmm het was ondertussen 1 uur. toen ben ik dus nog even op stap geweest. het was best gezellig maar ik was erg moe dus we waren om 3 uur maar weer gegaan.
dat was mijn weekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten