woensdag 15 september 2010

15. your dreams

dromen ja er zijn er genoeg:

ik hoop een lieve jongen tegen te komen waar ik de rest van mijn leven mee wil delen. dan samen gaan wonen in een klein huisje met een grote tuin.
ik hoop nog heel veel van de wereld te kunnen zien. er zijn nog zoveel plekjes waar ik ontzettend graag heen zou willen. het liefst zou ik gewoon een wereldreis gaan maken.
en wat voor gezonde mensen misschien maar gewoon lijkt: weer gewoon een heel stuk kunnen rennen.
ik zou ook nog zoveel dingen willen doen: met dolfijnen zwemmen, ballonvaart maken, paragliden etc. tja zie mijn bucketlist daar staat eigenlijk wel zo'n beetje wat ik nog graag zou willen.

als ik voor een onderzoek naar umc t radboud moet, hangt er een bord in de gang als je net de hoofdingang voorbij bent. op dit bord staat de tekst: een gezond kind heeft duizend wensen, een ziek kind maar 1... . ik vond dit altijd wel een mooie zin. natuurlijk als ziek kind heb je ook gewoon de kleine dromen zoals een hoop andere kinderen. maar als ik vroeger moest zeggen welke droom ik uit zou mogen laten komen als ik een toverstokje zou hebben was het bij mij altijd het zelfde antwoord: beter worden.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zo een flauw vermoeden dat veel van je dromen nog wel uit zullen komen.
    P.s. ben een beetje verliefd op je hond.
    Groetjes, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen