donderdag 16 september 2010

16. Your favourite vacation

je favoriete vakantie. dat is een lastige. er zijn zoveel leuke vakanties. ik kan niet zo goed kiezen.

de jaarlijkse skivakanties zijn leuk. al vond ik het vroeger meestal dood eng omdat het skiën toen nog niet zo denderend ging. sinds dat ik een beetje fatsoenlijk kan skiën vind ik het heerlijk om in de bergen te zijn en van die berg af te scheuren.


lekker skiën in de bergen van Frankrijk met de hele fam ( ja ze staan er allemaal op als je goed kijkt zelfs de fotograaf ;))

maar ook de jaarlijkse zomervakanties met mijn ouders waren altijd leuk. we gingen altijd met nog een gezin samen. hun hadden 2 jongens die ongeveer de leeftijd hadden van mijn broers. ik was altijd het enige meisje maar kon me aardig vermaken tussen al die jongens.
veel culturele tripjes. stalactieten en stalagmieten bezichtigen. na zo'n 10 jaar elke vakantie zo'n grot bezichtigen heb je het wel vort gezien. we gingen voornamelijk naar frankrijk. mooi land maar de Fransen zijn wat minder.

hele dag in het water liggen snorkelen


de stapvakanties met vrienden waren bijna allemaal ook super. veel stappen, zwemmen en lamballen. je doet niet heel veel op zo'n vakantie dus maar het zijn wel super vakanties geweest.
de laatste vakantie was helaas wat minder. ik heb moeten ervaren dat mijn lichaam toch echt niet meer altijd wil wat jij graag zou willen. maar dat hebben we dan ook weer geleerd.

aller eerste stap vakantie in het buitenland (salou)

ik hoop dit jaar nog mijn nichtje op te kunnen gaan zoeken in curaçao. en ik denk dat dat 1 van mijn favoriete vakanties gaat worden.
en ik weet zeker dat er nog veel meer favoriete vakanties gaan komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten