donderdag 2 september 2010

2. your first love

tja gaat het hier dan over de basisschool liefde. de eerste keer dat je echt verliefd was ( helaas onbeantwoord gebleven). of je aller eerste serieuze relatie.









laat ik die eerste dan maar overslaan want daar is toch niet zo veel boeiends over te vertellen en het telt nog niet als echte liefde.

de eerste keer dat ik echt verliefd was. was op de middelbare school. ik kwam in de 2e bij een jonge in de klas en werd verliefd. die verliefdheid heeft wel 2 jaar geduurd ( onbeantwoord) . tja dat krijg je als je een klein verlegen meisje bent.
toen ik eindelijk de moet had verzameld om te vertellen dat ik hem zo leuk vond kreeg ik van iemand te horen dat die een vriendinnetje had. ( ja zielig he).


mijn aller eerste echte relatie was met jan. een jongen uit Eindhoven.
we hadden elkaar leren kennen via een vriendin van mij. we gingen op een zomer in 2004 naar six flags met een hele groep mensen. ik samen met die vriendin en haar broer met een paar vrienden. allemaal heel gezellig en na die dag hebben we wat mail adressen uitgewisseld. ook met hem dus. veel gemsnt. een paar keer bij elkaar op bezoek geweest en een maand later hadden we iets met elkaar. het grappige is dat niemand het had verwacht. elke weekend op en neer naar eindhoven. ja bij ons in het dorp was niet zo veel te beleven. bijna elk weekend dus anderhalf uur in de bus zitten. op de dinsdagen kwam hij altijd bij mij. ik heb met hem 4.5 hele leuke jaren gehad.

5 opmerkingen:

  1. Ja je eerste liefde vergeet je nooit meer. leuk om daar aan terug te denken.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje 4.5 jaar op en neer naar Eindhoven. Dan was het zeker echt liefde!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk stukje weer! wel lastig denk ik om elke week heen en weer te reizen maja als het echte liefde is doe je dat gewoon ;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En best lang 4,5 jaar, en dan toch steeds die afstand overbruggen dat zegt natuurlijk ook dat het om echte liefde ging. En Raya dan ;-) dat is toch ook een schatje, zo'n trouwe hond! Ook een soort van liefde voor je toch.
    Weltruste, Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het viel wel mee. lekker boekje er bij in de bus. muziekje in je oor. en de aansluiting van bussen was redelijk te doen. en na ongeveer 3 jaar mocht ik met de auto :P dan was het nog maar 3 kwartier rijden haha

    BeantwoordenVerwijderen