woensdag 22 september 2010

20. This month

de blog challange maand. ik dacht in het begin van de maand, dat doen we wel even. elke dag een blog schrijven is toch niet zo moeilijk.
dit bleek toch nog wel tegen te vallen, maar het eind is in zicht nog maar een paar dagen te gaan.
wat hebben we deze maand nog meer gedaan:

deze maand is mijn revalidatie gestart. dit gaat best goed. in 3 weken tijd heb ik mijn conditie al weer verdubbelt. als het in zo'n stijgende lijn doorgaat heb ik weer een top conditie in november. oke misschien is dat dan weer net een tikkeltje overdreven.
met de webcam werken is nog wel even uitproberen allemaal. de apparatuur/programma werkt niet altijd even goed, maar omdat het nieuw is is het allemaal nog een beetje zoeken hoe ze het het beste kunnen doen.

verder ben ik nog steeds bezig om mijn stage af te ronden. dit gaat wel de goede kant op :). misschien dat ik later deze maand daar meer nieuws over kan geven.

ik ben trouwens ook nog op controle geweest in het ziekenhuis. de dokter was erg tevreden. ze had niet verwacht dat mijn longfunctie weer op ongeveer het oude niveau zou zitten. fev1 van 60%. ook al ging bij de laatste opnamen het herstel wat moeizamer het heeft wel zijn werk gedaan.

tussendoor ook nog tijd maken voor vrienden enzo. en ergens tussendoor ook nog uitrusten en bijkomen van revalidatie/stage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten