woensdag 22 september 2010

21. Another moment

het leukste moment van het jaar was vandaag . of ja is eigenlijk nog steeds.

yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yes yes yes yes yes yes jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

vandaag eindgesprek gehad en afgerond met een voldoende .
vrijdag 1 oktober krijg ik officieel mijn diploma

dan ben ik officieel afgestudeerd als spw4 activiteitenbegeleidster
yehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Fijn zeg dat je het af kan ronden:) Je mag trots zijn op jezelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat verdient een bloemetje!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd

    Groeten van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan! Gefeliciteerd :)

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd.
    Wat voor activiteiten ga je begeleiden?
    Groetjes,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!
    Je mag er trots op zijn meid! Dit pakken ze niet meer van je af! :D

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd.
    Top prestatie.
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en nu ga ik eerst me vol consentreren op mijn revalidatie en ondertussen nadenken wat ik nu pressies wil. als ik klaar ben met de revalidatie ga ik in ieder geval vrijwilligerswerk doen op mijn oude stage plek.
    dit is een productie groep voor verstandelijk beperkte.
    oja en nog op vakantie naar het mooie curacao. op bezoek bij mijn nichtje

    BeantwoordenVerwijderen