dinsdag 28 september 2010

28. Something that you miss

geloof dat ik nu weer aardig goed zit met mijn blog. heb een paar dagen geen zin/tijd gehad om te schrijven.

iets wat ik mis... hmm misschien heel stiekem mijn broer een klein beetje whaha.
het lijkt echt als of hij al eeuwen weg is en het is nog niet eens een maand geleden.
dit zelfde geld voor een vriendinnetje van me. die zit in zuid afrika voor 5 maanden. ze is ongeveer rond dezelfde tijd vertrokken als mijn broer. als ze zo ver weg zijn kun je kunt niet even gezellig op bezoek. al zou ik dat niet erg vinden, een reisje Australiƫ of zuid Afrika. ( jahjah ik weet het eerst maar is over een maand naar curaƧao haha) gelukkig is er skype, msn en blogs met foto's.

1 opmerking:

  1. Oh wat grappig, jij doet ook mee aan die blog challenge! =D
    *beetje laat maar goed*
    Morgen maar eens allemaal lezen :D

    +Random+
    +Vanaf Irene der blog+

    BeantwoordenVerwijderen