vrijdag 3 september 2010

3. my parants

mijn ouders zijn 2 hele lieve mensen. bij hen kan ik altijd terecht. ze luisteren altijd en zijn er altijd voor mij. als het slecht gaat maar ook als het goed gaat.
ik heb ontzettend veel respect voor wat ze doen.

dit gedichtje kwam ik tegen op internet . hij is dan wel niet van mij maar ik vind het wel goed passen.

Jullie liefde creeerde
een mooi begin voor mij
In jullie nest, zo warm en knus,
geborgen en toch vrij
Wat jullie hebben, koester dat,
het is mooi en heel vertrouwd
Jullie zijn het levend voorbeeld van
"Wij worden samen oud"

Met jullie als mijn voorbeeld
zoek ik nu mijn eigen weg
Daarin heb ik soms geluk
en soms een beetje pech
Maar jullie zijn daar altijd,
altijd aan mijn zij
En jullie steun en liefde
betekent veel voor mij

Daarom, dank je, pap en mam,
dat jullie er voor me zijn
Want een schouder om uit te huilen
is soms wel erg fijn
Ook als ik dolgelukkig ben,
wil ik jullie erbij
Lieve pap en mam, bedankt
heel veel liefs van mij

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gedicht:) Ik vind het zo mooi omdat het ook zo van toepassing is op mijn ouders, die ook voor altijd en eeuwig samen zijn en zullen blijven:)

    Mooi hoor!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedichtje inderdaad! Tot nu toe alleen maar lieve verhaaltjes over de ouders gelezen :-)
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een mooi gedicht! Waarom ik nu ng niet wil..? Anders heb ik een grote kans dat ik zou moeten blijven en daar zit ik nie top te wachten.. Hahah! Hoe gaat het met jou dan? Hier gaat het redelijk.. zoals ik zei in mijn blog het aftellen is begonnen! Vandaag heerlijk alleen thuis! En vanavond oppassen! Geld verdienen;) hahah Spreek je snel, veel liefs en dikke knuffel Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoehoe super mooi gedichtje!!

    xx Rianne

    BeantwoordenVerwijderen