donderdag 30 september 2010

30. One last moment

ik ga elk jaar nog naar een concert van guus meeuwis. bijna elk jaar is het nog maar afwachten geweest of ik er heen zou kunnen i.v.m. ziekenhuis opnames etc. . het eerste jaar dat ik er heen ging samen met een vriendinnetje kwam ik dus ook net uit het ziekenhuis. ik had net 6 weken in het ziekenhuis gelegen met een flinke darmverstopping en was op de dag van het concert ontslagen uit het ziekenhuis. aan het eind van de avond kwam het liedje: 'ik heb genoten'. toen kreeg ik tranen in mijn ogen. en sinds dien ga ik met 2 vriendinnetjes elk jaar. elk jaar krijg ik weer tranen in mijn ogen bij dat liedje.


1 opmerking:

  1. 6 weken voor die darmverstopping?! Oufti,ik dacht dat 't bij mij al lang duurde met 1 week. Had wel 14 dagen niks gegeten... Zoiets wil je niet meer meemaken he. Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen