maandag 6 september 2010

6. my day

hoe was mijn dag vandaag?
het dagje begon met een lekker zonnetje. wordt je weer helemaal vrolijk van.
ik ben weer langzaam aan het stage lopen. nog maar 2 uurtjes per dag maar je moet ergens beginnen toch? heb op stage aan mijn opdrachten gewerkt. thuis heb ik daar totaal de puf niet meer voor . dan lig ik lekker het liefst op de bank met een goed boek of een leuke film.
ben vandaag ook nog naar de fysio geweest. ik dacht het is mooi weer vandaag laat ik is lekker gaan fietsen. tja had een beetje wint tegen dus dat viel niet mee. het was geen topsnelheid waarmee ik aankwam bij de fysio. bij de fysio nog goed getraind. alles een klein tandje hoger als vorige week. en dat ging best wel goed.
daarna heerlijk in het zonnetje een boek zitten lezen.
dit was wel zo'n beetje mijn dag. en nu ga ik lekker slapen.

1 opmerking:

  1. Al met al heb je veel gedaan vandaag, best intensief lijkt mij het stagelopen in combinatie met de fysio in de middag. Gelukkig dat het goed ging bij de fysio. En weltruste alvast.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen