vrijdag 10 september 2010

9. your beliefs

geloof. ik ben als babytje gedoopt. heb mijn comuni en vormsel gedaan. ging met kerst naar de kerk. maar geloof dat het daar wel mee ophoudt. ik geloof niet in een god. ik heb wel respect voor mensen die er wel in geloven en daar hun kracht uit kunnen halen. ik geloof denk ik op mijn eigen manier.

ik geloof dat je leeft om er iets van te leren. dat de weg die je aflegt bepaald wordt door de keuzes die je maakt. soms is de ene keuze beter dan de andere maar van al die keuzes kun je weer wat leren. ik geloof ook dat er meer is na de dood. wat dit pressies inhoudt weet ik niet. ik kijk altijd vol bewondering naar het zesde zintuig of derek oglive ofzo. en ik weet het is tv maar het komt wel heel overtuigend over vind ik.

ik geloof ook in de liefde. liefde voor je partner. maar ook liefde in een vriendschap. liefde voor je famile/ je ouders. het is allemaal een ander soort liefde maar allemaal even belangrijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten