zaterdag 4 september 2010

4. What you ate today

aller eerst. ben ik echt super blij voor tamara . ze heeft vandaag een mooi setje nieuwe longen. echt top meid je hebt het verdient. op naar een spoedig herstel en naar je nieuwe leven.

verder gaat de blog van vandaag over eten.
wie interesseert het nou iets wat ik vandaag heb gegeten. behalve mijn diƫtiste dan haha.
ik kan je vertellen er gaat heel wat in bij mij.

maar goed hier dan klein stukje over iets wat ik gegeten heb vandaag.
vandaag ben ik lekker uit eten geweest met mijn ouders heb lekker een 4 gangen menu op. ik dacht vandaag ik laat me verrassen. ik pak het verrassingsmenu. nu moet je me niet meer vragen wat ik nou eigenlijk gegeten heb want ik weet het niet meer pressies. het was in ieder geval lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen