donderdag 21 oktober 2010

dagje efteling









ik ben samen met een vriendinnetje een dagje naar de efteling geweest.
om 11 uur waren we in het park. het was een lekker rustig dagje. we konden overal zo door lopen. zo hadden we in een dagje zo'n beetje alles in het park gezien en gedaan. ik was nog nooit in joris en de draak geweest . wat een leuke achtbaan is dat. hij gaat lekker snel. ook waren we in de vliegende hollander geweest. daar stond de langste rij. 3 kwartier wachten voor nog geen 4 minuten achtbaan. dat viel toch wel een beetje tegen. tussen de middag hadden we poffertjes gegeten. dat was lang geleden. ze waren goed te eten. het was een leuke maar vermoeiende dag. van de terug weg heb ik dan ook weinig mee gekregen. ik heb lekker weg liggen dutten in de auto. op de terug weg zijn we nog ergens in een restaurantje wezen eten. het was een leuk dagje. ik vind de efteling toch wel 1 van de leukste pretparken van Nederland.

1 opmerking:

  1. Daar was ik weer! Haha!
    Leuke foto's hoor!
    Idd, Vliegende Hollander staat een veelste lange rij, zooo spannend/langdurend is de attractie ook niet.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen