dinsdag 26 oktober 2010

over een tijdje win ik een wielerwedstrijd ;)

vandaag heb ik sinds lange tijd weer op een spinningsfiets gezeten. het ging wel aardig vond ik zelf. lang niet zo goed als een hele tijd geleden, maar ik was al blij dat ik er op bleef zitten haha. ik heb zoveel mogelijk met de les mee gedaan. dit ging wel gepaard met een paar flinke hoestbuien.
had na het sporten niet het gevoel dat ik echt moe was. ik had gewoon lekker het gevoel dat ik wat gedaan had. wel ben ik de laatste tijd wat meer aan het hoesten, maar ik geloof dat het met een tablet kuurtje wel weer goed gaat komen.

1 opmerking:

  1. Ik heb "vroeger" (paar jaartjes terug voor het laatst) ook veel aan spinning/RPM gedaan, vond het altijd erg leuk maar op een gegeven moment werd het zo zwaar en had ik steeds enorme hoofdpijn erna, het is moeilijk om niet over je grenzen te gaan met zo'n over-enthousiaste instructeur. Wie weet ga ik het toch ook nog eens proberen en dan wat meer m'n eigen tempo, ik mis het best wel!
    Groetjes van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen