maandag 11 oktober 2010

spierballen kweken.

woehoeeeeeehhhhhhhhhhhhhh.
bij de fysio merk ik goede resultaten. waar ik 6 weken geleden nog maar 10 minuten fietsen vol hield op 40 watt. haal ik nu al in totaal 9 minuten 60 watt en 11 minuten 50 watt (intervallen).
ook de spierkracht gaat steeds beter.
6 weken geleden kreeg ik bijvoorbeeld met moeite 20 kg naar me toe getrokken. dat is nu al 30kg geworden. en het aantal keer is verdubbeld van 15 keer naar 25.
dit geld ook voor andere oefeningen.

het geeft je toch een goed gevoel dat het zo vooruit gaat.
heb nu ook een stuk minder last van pijn in mijn rug door het trainen.
het gaat dus eigenlijk best wel goed met me op het moment.

1 opmerking:

  1. Woehoeeew! Ga zo door meid. Het lijkt me echt een supergevoel om die verbetering te merken!

    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen