donderdag 4 november 2010

waahhhh de vakantie was echt super

ik ben afgelopen week weg geweest met mijn ouders en mijn jongere broertje. de vakantie was echt super. veel gesnorkeld, het eiland bekeken en met dolfijnen gezwommen. het snorkelen was echt super. een schildpad en een rog gezien. en een hele hoop gekleurde visjes natuurlijk. met dolfijnen zwemmen was echt geweldig. wat een mooie beesten zijn dat. ook een dag in de stortregen gezeten. de auto die dreef over de straat. dat kwam door het staartje van orkaan thomas. het had daar in tijden niet zo veel geregend als nu.


een uitgebreid verslag komt er nog aan. hier vast een heel klein voorproefje



4 opmerkingen:

  1. Lief zeg, die foto met die dolfijn!! DAt wil ik ook graag nog een keer doen! Fijn dat je vakantie leuk was, went het alweer in het koudere nederland?;)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht nog aan je toen ik over de orkaan thomas hoorde gelukkig goed thuis gekomen! =D

    Echt super met dolfijnen gezwommen! Nog een droom werkelijkheid? =P
    Een beetje bruin geworden?

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ tamara
    ja hoor het went wel. wil alleen weer terug. het was zo heerlijk daar haha.

    @ denyce.
    ja zeker nog een droom werkelijkheid. echt super. ja toch nog best bruin geworden :D en dat met factor 50 haha.

    BeantwoordenVerwijderen