woensdag 24 november 2010

weer 3 weekjes aan een lijntje

ik zou eigenlijk 25 november op controle moeten, maar dat ging niet door. dit zou 6 december worden. dat vond ik toch wel heel lang duren. ben namelijk flink aan het hoesten. dus had ik maar even gebeld en mocht ik gisteren komen. mijn longfunctie was toch wel achteruit gegaan en ik was flink aan het hoesten. we hebben daarom maar besloten een infuuskuurtje te starten.
dus ik zit weer 3 weken aan een lijntje vast. ze belde vandaag op en ik mag morgen langskomen om een infuus aan te laten prikken.

ik mag binnenkort beginnen als vrijwilliger op mijn oude stage plek. daar ben ik wel heel blij mee. weer lekker ergens mee bezig zijn op een dag. dan krijg ik waarschijnlijk ook wat meer regelmaat in mijn dag. heb er in ieder geval weer erg zin in om weer te beginnen.

5 opmerkingen:

  1. Heey hey!

    Balen weer zo een kuur!
    Leuk dat je als vrijwilliger mag werken, heb je in ieder geval wat te doen!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend joh, weer aan het lijntje vast.
    Veel sterkte de komende tijd, en goed opknappen weer.
    Groetjes,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen, zeg! Ik ken het gevoel... Kom je me een soort van gezelschap houden of krijg je een thuisinfuus? Heb hier trouwens inderdaad wel mooi uitzicht!! Jij ook veel beterschap!
    Enne, lekker genieten van je vrijwilligerswerk!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen joh, veel beterschap!!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je voor jullie reacties

    @ erika : je had mams al gesproken vandaag. maar ik mocht met thuis infuus naar huis. nog een heel gedoe met de medicijnen maar dat komt allemaal goed. voor jou ook beterschap

    BeantwoordenVerwijderen